رفع مشکلا بازی Fifa 13 بصورت صدرصد عملی…

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

دانلودکرک بازی ها

دانلود بازی برای XBOX

دانلود بازی برای PC

دانلود بازی برای PS3

دانلود بازی برای PSP وراهنما نصب فریمورها

دانلود بازی برای PS2

دانلود بازی فلش و کم حجم

دانلود بازی برای انواع موبایل(اندروید_آیفون_آیپد_جاوا_سیمبین3و....)

دانلود آپدیت بازیها

رفع انواع مشکلات بازی

دانلود تریلر و ترینر بازیها

دانلود سیو بازی ها

راهنمای قدم به قدم بازی ها

رمز بازی های PC و تمام کنسول ها

اخبار بازی

نقد وبررسی بازی

دانلود نسخه رسمی ویندوز 8

برنامه های مورد نیاز بازیها

دانلود بازی برای Kinect

دانلود بازی برای Move PS3

آپدیت های سالانه کنسول XBOX

بازی های آنلاین

دانلود برنامه برای موبایل {جاوا}

دانلود بازی برای سیستم عامل مک

متفرقه

دانلود آپدیت کارت گرافیک

دانلود تولبار اختصاصی آمیتیس گیم

دانلود برنامه های کامپیوتری

لینک دوستان

لوکس موزیک

شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی

دانلود نرم افزار و بازی آندروید و جاوا*عکس و...

بازی سنتر

دانلود بازی های فوق فشرده بروز شده

بزرگترین سایت دانلود آهنگ

جدید ترین بازی های فوق فشرده

نماز

وبلاگ رسمی دیی امید

بهترین وبلاگ دانلود موزیک

برترین بازی های دنیا

بهترین موزیک

دانلود فیلم و آهنگ و بازی و برنامه

دانلود بازی با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود و سرگرمی

اموزشکده

جزیره کامپیوتر

بزرگترين وبلاگ دانلود فيلم و كليپ

دانلود آهنگ/بیت/تکست رایگان/بیوگرافی رپر ها /گروه پلاک-1/و...

king Ramtin-دانلود آهنگ

کلوپ هواداران پرهام ابراهیمی

دانلودهـــــا

از همه رنگ

جايزه ي رايگان رايگان

dostدوستیابیyabi

عکس+عکس+18

افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک

بهترین وبلاگ دانلود بازی

سیاره دانلود

تی نیوز(اخبارفناوری)

خنده بازار

همه چیز در مورد بازی

تفریح و سرگرمی

وبلاگی حاوی همه مطالب

مغازه ی دانلود موزیک

مرکز جک واس ام اس

games

ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت دانلود انواع بازی و رفع مشکلات بازی و آدرس amitisgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

دانلود بازی


لوگوی دوستان


بر چسب ها




رفع مشکلا بازی Fifa 13 بصورت صدرصد عملی…

شنبه 22 مهر 1391

 

 

کرک سالم بازی رو از لینک زیر دانلود کنید:

 

Server 1 : Persiangig


 ———————————-

SoftWare Size : 25 MB
Password : www.p30source.com

نکته: (همه دوستانی که در اجرای این بازی به مشکل برخودن میتوانن مشکل خود را در بخش

 

نظرات همین تاپیک بیان کنن تا ما در اسرع وقت جوابتون رو بدیم) با تشــــــکر مدیریت وبلاگ

 

::رفع مشکلات بازی :

  1. دوستان توجه کنن که فیفا 13 نیاز به کار خاصی برای تنظیم گیم پد (دسته بازی) نداره و شما کافیه دسته هاتون رو متصل کنید و براحتی بازی کنید. همه چی منظم و بدون مشکله.
  1. دوستان عزیز برای تنظیمات گرافیک و دسته بازی میتونید به مسیر زیر در محل نصب بازی برید:   
  2. Game/Fifasetup/fifaconfig
  3.  
  4.  
  5. برای رفع مشکل لگ زدن بازی به قسمت تنظیمات برید و تیک گزینه No limit on fps رو برداشته و روی  lock to 60fps بگذارید.
  6.  
  7. دوستان توجه داشته باشن این بازی فعلا با ویندوز 64 بیت مشکل داره و گاها روش اجرا نمیشه.

 

مشکلات خود را در بخش نظرات همین پست بیان کنید یــــــا عـــــــــلی****

 

 


نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت15:35---24 مرداد 1392
برای اولین بار را حل ساده این مشکل در فیفا که یکم مسخرست و کار میکنه توسط خودم کشف شد!!! خوب بریم سر اصل مطلب خیلی از دوستان این مشکلو دارن که همه چیو انتخاب میکنن و تیماشونو هم انتخاب میکتن ولی همون لحظه که میخوان برن تو بازی . . . بازی میاد بیرون خوب برای حل این مشکل قبل این که برین تو بازی alt + tab کنید برین تو صفحه دسکتاپ 2 سانیه صبر کنید و برین تو دوباره و روی Paly match کلیک کنید و برین داخل بازی و اه نشد کنار Alt عکس ویندوز هست روی اون کلیک کنید برین رو صفحه و دوباره برید تو بازی و اجرا کنید

حسن
ساعت17:27---5 خرداد 1392
سلام نمي دونم چرابازي اصلا نمي اوره بعد اينك همي سيستم من براي بازي مناسب ولي كامپيوتر م 9سال پيش خريدم اهسته يا يدونه يدونه مره

میلاد
ساعت11:36---7 فروردين 1392
سلام مال من وقتی میرم تو بازی زمین چمن سیاهه

علیرضا
ساعت13:53---26 اسفند 1391
سلام همونی هستم که خواستم آنلاین بازی کردن fifa13 رو یادم بدی یکم عجله کنی خوب میشه

هادی
ساعت12:06---25 اسفند 1391
سلام دوست عزیز من هیچ مشکلی در اجرای بازی ندارم ولی مشکل اینه که بازیکن ها واضح نیستن و تار دیده میشن چمن و بقیه چیزا هم همین طور ان ممنون میشم اگه راهنمایی کنین......

سید حسین
ساعت16:25---23 اسفند 1391
من فیفارو نصب کردم توی منو بازی هم میره تیم هم انتخاب میکنم اما انجایی که میخواد بازی رو شروع کنه میره بیرون چیکار کنم؟

علیرضا
ساعت13:39---15 اسفند 1391
لطفا بگین چجوری فیفا 13 رو انلاین بازی بکنم

hamzeh
ساعت11:58---9 اسفند 1391
من تو قسمت careerبازی همینطور بازی می کردم که تاریخ تقویم بخش careerوقتی به سال 2013 رسید واز ماه دسامبر خارج میشه و به ماه جدید میره از بازی می پره بیرون بای د چی کار کنم

ALI712
ساعت1:45---7 اسفند 1391
سلام .آقا چرا اشتباهی راهنمایی میکنید . بلد نیستید واسه چی سوسه میاید بازی منم کرش میشه با کرک و آپدیت کردن گرافیک هم درست نمیشه ربطی به ویندوز 32 یا 64 بیتی هم نداره
پاسخ:شما که خودت بلدی داداش چرا از من میپرسی؟


sepehr
ساعت15:28---6 اسفند 1391
من تو قسمت careerبازی همینطور بازی می کردم که تاریخ تقویم بخش careerوقتی به سال 2013 رسید واز ماه دسامبر خارج میشه و به ماه جدید میره از بازی می پره بیرون بای د چی کار کنم.

sepehr
ساعت15:28---6 اسفند 1391
من تو قسمت careerبازی همینطور بازی می کردم که تاریخ تقویم بخش careerوقتی به سال 2013 رسید واز ماه دسامبر خارج میشه و به ماه جدید میره از بازی می پره بیرون بای د چی کار کنم.

میثم
ساعت16:23---22 بهمن 1391
fifaconfig من بالا نمی یاد ویندوزم هم 64 بیتیه




میثم
ساعت15:50---22 بهمن 1391
fifaconfig من بالا نمی یاد ویندوزم هم 64 بیتیه


پاسخ:فیفا فقط رو ویندوزه 32 بیت


جواد
ساعت18:44---21 بهمن 1391
سلام.من فیفا 13رو بدون هیچ مشکلی نصب میکنم اما اجرا نمیشه.وقتی روش کلیک میکنی هیچ عکسل العملی نشون نمیده.directx هم نصب کردم هم تو 7 همxp امتحان کردم ولی اجرا نشد..رم 4 و گرافیک 1 هس.لطفا کمک کنید دیونه شدم
پاسخ:ایراد از کرک بازی هستش


R10
ساعت18:47---17 بهمن 1391
سلام خسته نباشید.چطوری میتونم با آنالوگ دسته ها در فیفا بازی کنم تورو خدا راهنمایی کنید.

سعید پیرامند
ساعت18:43---17 بهمن 1391
سلام خسته نباشید.چطوری میتونم با آنالوگ دسته ها در فیفا بازی کنم تورو خدا راهنمایی کنید

بامداد
ساعت20:56---6 بهمن 1391
من وقتی بازی را اجرا میکنم توی اونجایی که عکس مسی را نشان میدهد می ایستد . بعد یه مدت درست می شه ومیره به قسمت انتخاب زبان وانجا کمپلت می ایستد . لطفاکمک کنیدپاسخ:سلام اطلاعات کامل سیستمتونو بهم بگو؟ممکنه ایراد از سیستمتون باشه!

khashayar
ساعت20:25---24 دی 1391
اقا سلام من تا امروز داشتم این بازی خیلی روون بازی می کردم اما امروز که رفتم تو بازی دیدم بازی با گیر اجزا میشه دمای مادر بورد و کارت گرافیکم خیلی بالا میره چیکار باید بکنم

ایرج
ساعت15:03---13 دی 1391
سلام من بازی دانلئد کردم ولی نمیدونم چجوری باید بازی رو اجرا کنم؟
پاسخ:میتونید رجوع کنید به تاپیک حل مشکلات بازی FIFA 13 اون جا کاملا شما رو برای اجرای بازی راهنمایی میکنه باتشکر


سامان
ساعت11:39---8 دی 1391
32 بیتی هست

milad
ساعت16:17---7 دی 1391
سلام فیفا برای من خیلی کند اجرا میشه لطفا کمکم کنید.

رم:2.5

گرافیک:1
پاسخ:گرافیکتونو آپدیت کنید


arman
ساعت9:34---4 دی 1391
slm
man ta hala 3 noskhe azin bazio kharidam vali too hamashoon vaghti varede bazi misham bazi ba sorate kami ejra mishe va bazikona be kondi harekat mikonan
lotfan rahnamayim konid ke chetor bazio ravoon ejra konam


pouria
ساعت20:18---2 دی 1391
fifaconfig من بالا نمیاد

سامان
ساعت16:54---29 آذر 1391
من یکسال و نیم career mode بازی کردم . ولی الان advance رو که میزنم می یاد بیرون. چی کار باید بکنم؟
پاسخ:دوست عزیز فیفا 13 با 64 بیت سازگاری نداره ویندوزه سیستمتو 32 بیتی کن


bahram
ساعت15:23---29 آذر 1391
سلام میخواستتم بدونم چرا نتظیمات فیفا برای تنظیم گرافیک ورزولوشن کلوز می خوره ویندوزم 64بیت .

سجاد
ساعت21:21---28 آذر 1391
سلام

برا من fifaconfig اجرا نمیشه........پاسخ:سیستم عاملتون 32 بیت هست یا 64 بیت


مهدی
ساعت20:04---13 آذر 1391
سلام؛خسته نباشین؛من دی وی دی رو خریدم،دوستم نصب کرده اما خودم هنگام نصب مشکل دارم،تو مرحله ی نصب یه از یه جاش به بعد دیگه پر نمیشه،در حالی که چراغ دی وی دی روشنه ها! گیر میکنه!!!
پاسخ:تمام دی وی دی رو کپی کنید تو یه پوشه بعد از اونجا بازی رو نصب کنید (وقتی میخوای Setup بازی رو برای نصب اجرا کنی رو اون کلیک راست کن و بعد گزینه Run As Adminiastaratr رو انتخاب کنید)


DAvod
ساعت20:10---9 آبان 1391
پاسخ:ویندوزتون چیه؟ اگه امکان داره مشخصات کامپیوترتون رو هم بدید؟ موقع اجرای بازی هم حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید (با تشکر)

حسین
ساعت18:08---25 مهر 1391
سلام بازی فیفا 13 من اجرا می شه و تو منو ها و ترینینگ هاش میره اما تو خود فوتبال نمی ره و از بازی میپره بیرون چی کار کنم؟
پاسخ:کرک سالم بازی رو دانلود کنید و در مسیر بازی تون کپی کنید راستی گرافیکتون آپدیته؟؟؟؟؟! اگه آپدیت نیست میتوانید آخرین آپدیت منتشر شده رو از رو وبلاگ دانلود کنید .........باتشکر ازنظر شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلودکرک بازی ها، رفع انواع مشکلات بازی ، ،
:: برچسب‌ها: برچسب ها : CRACK DOWNLOAD FIFA 13 , CRACK FIFA 13 , اجرا نشدن بازی fifa 13 , انتشار فیفا 13 , دانلود کرک FIFA 13 , دانلود کرک اصلی فیفا 13 , دانلود کرک فیفا 13 , رفع مشکلات اجرا نشدن فیفا 13 , فیفا 13 منتشر شد , مشکل اجرا نشدن fifa 13 , چرا fifa 13 اجرا نمیشه , کرک RELOADED FIFA 13 , کرک SKIDROW FIFA 13 , کرک اسکیدرو FIFA 13 , کرک بازی FIFA 13 , کرک سالم FIFA 13 , کرک سالم فیفا 13 , کرک سالم و بدون مشکل FIFA 13 , کرک فیفا 13 , کرک فیفا 13 نسخه اصلی , کرک کم حجم FIFA 13,

نوشته شده توسط امید گرامی در ساعت 16:49



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وبلاگ داشته باشد
omidgrame@gmail.com


مطالب پیشین

نسخه کم حجم بازی Need for Speed Most Wanted
دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC
دانلود بازی GTA: San Andreas v1.01 اندروید
دانلود بازی Wasteland 2 برای PC
iZotope Ozone Advanced v5 VST x86/x64 پلاگین میکس و مسترینگ
دانلود آلبوم موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE
دانلود بازی Dead Sky برای PC
بازی سرگرم کننده LEGO The Lord of the Rings 1.0 – آیفون و آیپد
نرم افزار تبدیل ویدیوها Any Video Converter Ultimate v5.5
دانلود مرورگر اینترنتی اپرا ۱۸ – Opera 18.0 Final
دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC
جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager v6.18.7 جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Dow
خبرهای جدید از GTA V در آذرماه
اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3
دانلود آپدیت جدید بازی Battlefield 4
رفع مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag
رفع تمام مشکلات بازی Need For Speed : Rivals (نصب+اجرا+کرک+...)
دانلود بازی Need For Speed Rivals برای کامپیوتر




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by amitisgame